Kevadel selgitatakse lisahindamise käigus välja taas kõige kvaliteetsema teenindusega apteegid

Apteegiteenust täiustatakse pidevalt, et hoida ravimnõustamine apteegis ning üldine apteegiteenus kvaliteetne. Eelmisel aastal valmis juba kolmas versioon "Apteegiteenuse kvaliteedijuhisest", kus veelgi täpsemini sõnastatud apteekri tööks vajalikud kvaliteedipõhimõtted ja tegevused apteegis. Senisest rohkem on välja toodud juhises lisateenuste teostamisel apteegikeskkonnas. 

Apteegi Oskari tunnustuse saamiseks läbisid 202 apteeki eelmisel sügisel enesehindamisküsimustiku. Neist 17 apteeki soovivad osaleda sel kevadel toimuval lisahindamisel, kus "Apteegiteenuse kvaliteedijuhisel" põhinevatel hindamiskriteeriumitel selgitatakse välja seekordsed kõige kvaliteetsema teenindusega apteegid ja neid premeeritakse apteegi Oskariga. 

Täpsemad hindamiskriteeriumid, mida lisahindamisel kasutatakse, leiab Eesti Farmaatsia Seltsi kodulehelt. Samuti on esmakordselt lisahindamisel kasutusel patsiendi tagasisideküsimustik, mille tulemusi samuti võetakse arvesse.

Esimene kvaliteedijuhis valmis juba 2012. aastal selleks otstarbeks moodustatud töörühma juhtimisel. Eesmärgiks oli välja töötada juhis, mis aitaks ühtlustada ja tõsta üldist apteegiteenuse taset. Kvaliteedijuhise koostamisel osalevad nii õppe- ja riigiasutuste ning erialaorganisatsioonide esindajad, aga ka igapäevaselt apteegis töötavad apteekrid.

Eesti Proviisorapteekide Liit on osalenud juhise väljatöötamise ning edasiarenduses alates 2011. aastast.